Ο Τύπος για την ταινία ‘Αλυτη’ και τη μουσική

… Ο Νικολακάκης συνδυάζει επιδέξια τη λαογραφία και την αρχαία ελληνική μυθολογία και με μια σύγχρονη ματιά δημιουργεί μια ιστορία, στην οποία ο Έρωτας και ο Θανάτος συμβαδίζουν, αντί να είναι αντίθετοι μεταξύ τους. Πρόκειται για μια οικεία και ατμοσφαιρική ταινία τρόμου στην οποία οι σκηνές στο δάσος παίζουν μεγάλο ρόλο. Στα χέρια του Thodoros Mihopoulos, κλαδιά δέντρων, γρασίδι και θάμνοι παίρνουν μια απειλητική ποιότητα καθώς προχωρά το μυστήριο. Ο φωτισμός δίνει στον Δανάη μια νεράιδα, λευκή αύρα, σε πλήρη αντίθεση με τον Πάνο, ο οποίος φαίνεται να βρίσκεται πάντα στις σκιές με τα βαρετά ρούχα του. Και με τη φωτιά να είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι του παζλ, η εστία της καμπίνας χρησιμοποιείται τόσο ως πηγή μαλακού φωτός όσο και ως αφηγηματικό στοιχείο. Και οι δύο βασικοί ηθοποιοί κάνουν καλή δουλειά, αλλά η Κονίδη είναι εκείνη που … χτίζει έναν εφήμερο αλλά ακόμα πολύ παρόντα χαρακτήρα – μπορεί να είναι ένα μυθικό ον, αλλά σίγουρα δεν είναι φάντασμα.

Η μουσική του Σωτήρη Δεμπόνου συνδυάζει δημιουργικά τη μελαγχολία με το απόκοσμο και μυστηριώδες, συχνά μέσα στο ίδιο κομμάτι…

Κριτική στο cineuropa org   https://cineuropa.org/en/newsdetail/378081/

Εγγραφείτε για να ενημερώνεστε σε πραγματικό χρόνο για νέα, εμφανίσεις, εκδόσεις, προσφορές.   Εναλλακτικά μπορείτε να εγγραφείτε επιλέγοντας την αντίστοιχη σελίδα από το menu. Το μήνυμα αυτό δεν θα ξαναεμφανιστεί στην περιήγησή σας.

Η Εγγραφή σας στην newsletter ήταν επιτυχής

Εγινε κάποιο λάθος. Παρακαλώ δοκιμάστε ξανά

Οι πληροφορίες που δίνετε σ' αυτήν τη φόρμα επικοινωνίας θεωρούνται προσωπικά δεδομένα. Δεν θα κοινοποιηθούν σε άλλους και θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για άμεση επικοινωνία μαζί σας. Ευχαρστώ για τη συμμετοχή. Σωτήρης Δεμπόνος